نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی ایران متافو تهران 1401

نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی ایران متافو تهران 1401

نمایشگاه‌‌‌ های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند .
نوزدهمین دوره نمایشگاه متالورژی ایران متافو در تاریخ 9 الی 12 آذر ماه 1401 درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و فعالان و صاحب‌ نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.
نمایشگاه ایران متافو تاییدیه برگزاری از اتحادیه جهانی نمایشگاه های بین المللی را دارد و با استقبال گسترده فعالان داخلی و بین المللی در آذرماه سال جاری برگزار می شود.
در نمایشگاه متالورژی شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی ، به بازدیدکنندگان محصولات ، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را عرضه کرده و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.
نمایشگاه متالورژی تهران در واقع 7 نمایشگاه را در بر دارد :

* آهن و فولاد
( مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد، انواع محصولات فولادی ) .
* ریخته گری ، قالب سازی و آهنگری و ماشین کاری
( انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش، انواع روش‌های برشکاری )
* فلزات غیر آهنی
( آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گران بها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی )
* معدن و صنایع معدنی
( مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع زغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین ‌آلات سنگین ، پیمانکاری معادن )
*  نسوزها و سرامیک های صنعتی
(مواد اولیه صنعتی ، سرامیک‌ها، نسوز‌های شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز)
* کوره های صنعتی و عملیات حرارتی
( سیمان ، سیستم های اندازه گیری و دوربین های کنترل کوره و مشعل یا کنترل های حرارت )
* پروژه های صنعت و معدن
( انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راه سازی و عمرانی، تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه ‌گذاری و تامین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره و … )

نوشتهٔ پیشین
بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد
نوشتهٔ بعدی
نمایشگــاه تخصصی متالــورژی، فـولاد، ریخته گـری ،ماشیــن آلات و صنایـع وابسـته
فهرست