تقدیر موثقی نیا از راه اندازی کوره فولادسازی شادگان بدون کارشناس خارجی

در بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از فولاد شادگان اعلام شد:

تقدیر موثقی نیا از راه اندازی کوره فولادسازی شادگان

محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، عملکرد شرکت صنعت فولاد شادگان را در راه اندازی کوره و استارت آن بخش بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی، در بخش فولادسازی  و همچنین ساخت آن به دست متخصصان ایرانی را یک اقدام توسعه ای، برجسته خواند و از آن تقدیر کردند.
وی اظهار داشت: پروژه فولادسازی شادگان پیشرفت قابل توجه ای داشته است و این پیشرفت نشان از  عزم جهادی و تلاش و پشتکار مسئولان و کارکنان این مجموعه می باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد پروژه فولادسازی شادگان تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و از این طریق میزان اشتغالزایی در این منطقه افزایش یابد.
رشد تولید به رغم محدودیت ها 
حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان نیز طی سخنانی اظهار داشت: پیشرفت پروژه های شادگان فقط در سال ۱۴۰۱، به میزان ۱۰ سال گذشته است و این دستاورد حاصل زحمات شبانه روزی همکاران است. وی افزود: سال گذشته باتوجه به محدودیت برق ۴۰ هزار تن تولید محصول را از دست دادیم اما به رغم این محدودیت ها رشد تولید نسبت به قبل رقم خورد.
حسین کهزاد گفت: پروژه فولادسازی فولاد شادگان در مراحل پایانی قرار دارد و پیشرفت فیزیکی قابل توجه ای داشته و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو (آقای موثقی نیا)، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران (آقای آقاجانلو)، مدیرعامل فولاد خوزستان ( آقای امین ابراهیمی) وهیأت همراه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ با استقبال (حسین کهزاد) مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از سایت تولید و پروژه های این مجموعه بازدید کردند.
همچنین موثقی نیا و هیأت همراه پس از نشست تخصصی در شرکت صنعت فولاد شادگان؛ از سایت تولید آهن اسفنجی و پروژه های در دست اجرای این مجموعه، نظیر بخش فولادسازی بازدید کردند.

 

                                                                                                                                         

 

 

نوشتهٔ پیشین
اقدامات شرکت فولاد شادگان در حوزه رقابت پذیری
نوشتهٔ بعدی
اهمیت طراحی خط تولید داده در نظام تصمیم گیری
فهرست